PR successen van Meet Me At The Beach –

PR staat voor Public Relations, oftewel publieke relaties. Het doel bij PR is om in de media te verschijnen. Dit kan voor ieder bedrijf profijt opleveren, omdat je hiermee werkt aan je naamsbekendheid. Maar dat geldt natuurlijk ook voor je blog! Hier een overzicht van de PR successen van Meet Me At The Beach tot zover.

Vriendin

Vriendin publiceerde afgelopen zomer een uitgave met als thema ‘Een zomer die alles veranderde’. Het verhaal over mijn wereldreis van 3 jaar paste natuurlijk perfect binnen dit thema. Dat vond ook het tijdschrift Vriendin en publiceerde daarom onderstaand interview met mij.

Kampioen

Het interview met foto in de Kampioen is zeker de publicatie waar ik het meest trots op ben! Naar aanleiding van deze publicatie ontving ik meerdere berichten met het verzoek om 7 tips voor het kopen van een camper in Portugal te schrijven. De bezoekersaantallen van Meet Me At The Beach schoten omhoog!

pr successen meet me at the beach

Het Parool

Een publicatie waar ik niet per direct trots op ben, omdat Het Parool mijn woorden enigszins een eigen draai heeft gegeven, maar desalniettemin een publicatie die voor mijn blog extra naamsbekendheid opleverde.

Nu.nl

Nu.nl publiceert iedere maand een artikel genaamd ‘Het Bonnetje’. Voor de uitgave van september leverde ik mijn bonnetje aan van net voordat ik naar Lissabon ging. Nu.nl had weer wat om over te schrijven en Meet Me At The Beach kon weer een publicatie aan haar PR successen toevoegen, win-win.

>